Saturday, June 26, 2010

原来



原来
我不是不敢

原来
我怕的是改变
是失去





难道真的有那么可怕吗?


3 comments:

sapphirebluecaterpillar said...

加油咯朋友 =)
虽然不知道你是在指什么,
但是很常的时候我也和你一样
害怕做了某些事后会改变原有的关系/失去原有的美好,所以不敢去改变任何人事物。
或许是因为这样,我的生活`事物`关系总在原地踏步,没有更好也没有不好的事情发生=没有进步,没有退步。
尝试去争取吧,去改变吧。或许,在前方等着的不是坏消息`坏结果呢? 我也要试着去改变一下了=) 我们加油吧!主佑。

Anonymous said...

Hi! Nice blog you have! Well life is like that, its like taking chances! If you fixed your eyes on something, go ahead and do it. Ask yourself, would you rather risk losing something/someone or regret for not trying? If you tried, you know you have done your best. Let go that something/someone, move ahead! If that something/someone is yours, eventually if/she will come back to you even after a long time.
From your blog, I can see that there're lots of positive things you have! Don't be afraid! Pray before you do anything!

Run the race with perseverance, never give up! Take care! God bless!

Anonymous said...

不要带着惧怕的心去看前面将临的事,要带着盼望去看,因为主常常与我们同在,必要带领我们一步步走过去。加油!